ALLA FULA ORD JAG KAN!!!

Nu är det inte nådigt att vara i mitt sällskap ska du veta!! Rabblar alla fula ord jag kan på en och samma gång!! Jag hade ju som bekant fått avin (till skivorna) men när jag kommer till stället för att hämta paketet så har det inte kommit dit pga att Sveriges Radio hade skickat det som en företagspaket.....och det ska man tydligen inte göra till privatpersoner för det kan då inte levereras till dörren (som de gör till företag).

På nätet (Posten) kan man ju söka efter sitt paket med hjälp utav ett kollinr....gjorde detta direkt när jag kom hem men idag finns det inga uppdateringar alls var mitt paket finns någonstans!! Det sista var en notis från igår att det kommit til ett distributionslager i Uppsala.

Eftersom de har så bögiga telefontider på kundtjänsten för logistik (tror att det hette så) så måste jag vackert vänta tills i morgon med at kunna ringa och se var det gjorde med mitt paket eller om det fortfarande ligger kvar på det där distributionslagret i Uppsala.

I telefon på postens kundtjänst sa de att de inte kunde göra så mycket och att paketet KUNDE vara framme på mitt utlämningsställe i morgon. Men jag vill ju liksom veta NU var mitt paket är någonstans och jag hinner att FÅ DET före innan jag åker till Dalarna inför julen och så!! *morr*

När jag var till utlämningsstället sa de att i VÄRSTA fall så är de tvugna (distributionslagret) skicka tillbaka paketet til Stokholms lager för att sedan kunna skicka tillbaka det till Uppsala och mitt utlämningsställe.

Vet egentligen inte om jag tycker mest illa om Posten och deras hantering av detta eller Sveriges Radio Västmanland för att de skickade min vinst som företagspaket....arg, trött och framförallt ledsen att jag kanske inte kommer att få skivorna före Jul.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om de skickar ett (privat)paket som företagspaket kommer det att felkodas och då kan det ta lite längre tid innan du får det :(

2008-12-16 @ 20:33:05
URL: http://raventear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0