Blixtinkallad till jobbet!!

Idag har jag äntligen blivit klar med alla julklapparna! *tjohoo och weii på samma gång. Var nämnligen ner på stan i Avesta och handlade det sista, passade även på att handla en tröjja som passar perfekt att använda till nyårsklänningen! Köpte även två par tights (till julafton) och en foudationborste.

När jag satt på syrras jobb och fikade idag (vid 15.50) så rinde de från bemanningen och frågade om jag kunde jobba på HT idag mellan 17 och 21. Självklart tackade man ju ja eftersom det innebär lite mera pengar i slutet av januari. Cirka fem minuter after att jag lagt på uren så ringde de upp igen! "Ser här att du ska jobba eftermiddag (13.30-21) i morgon.....kan du tänka dig att jobba 7.30-16 istället?" Visst kan jag det! och sken upp som en sol! Kul att de tänker på en liksom....*hihi*

Om julafton har jag inte hört någonting än men man kan ju alltid hoppas! Riktigt skojj att jobba då kan jag tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0