Bra för att vara sant??

Mmm, ibland låter saker och ting för bra för att vara sanna! Fick ju reda på att D (hade nog glömt bort det bara) jobbade på Posten!! Snäll som D är så kollade han i morse upp var mitt paket har tagit vägen nånstans. Tydligen hade det blivit kvarlämnat på ställen men skulle finnas där jag skulle hämta ut paketet från början idag vid kl14.

När jag kom hem från skolan satte jag mig dirket vid datorn och kollade upp på Postens hemsida (ni vet det där med kollinr osv) och mycket riktigt så stod det att mitt paket hande kommit fram till mitt utlämningställe redan vid 11.15!! Fatta vad glad jag är.....*äntligen få öppna paketet*



Ska nu bege mig till Tunabackar....*hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0