Happily after...

Jo man är vell eftertraktad! *hehe* Jo det var vell så att jag från början skulle jobbat eftermiddag idag (den 23:e) men bemaningen ringde ju igår och frågade om jag unde jobba på förmiddagen istället. Det skulle alltså betyda då att jag skulle börja 7.30 och sluta vid 16.

I godan ro satte jag mig på bussen i morse. Tror nog att klockan var 6.30 någonting. Jo jobbet flöt vell på ganska bra, hade träffat dem flesta så det var ju så skönt. Lagomt vid ca11 så ringde bemanningen......och undrade om jag kunde jobba ända till klockan 21 istället för till 16 som det var tänkt från början. Självfallet gick jag hem ett par timmar under dagen för att "vila" lite grand.

Summan av det hela luddiga inlägget är i allafall att jag jobbade idag först mellan 7.30-13 och sedan 16-21....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0