Kväller!!

Kom ner på stan ganska tidigt för det gick en tidigare buss än vad jag hade räknat med, fördrev den extra tiden genom att hälsa på syrran i butiken. Passade även på att gå på systemet och handla en julklapp (till vem säger jag inte)!! Jag är en sådan människa som tycker om när det står rim på paketet och här kommer det till "klappen" jag köpte:
"Du behöver ej begå dem alla,
innan denna till munnen får falla"

Tycker faktiskt att det vart ganska snittsigt, gillar INTE när man i rimmet avslutar att säga vad det är....vitsen är vell att man ska kunna klura och fundera lite på vad det kan vara....ellerhur?

Mötet varade i varade bara i en timme så det var ju ganska skönt då jag hann med nästa buss (annars hade jag fått vänta i en timme på nästa). Informationen var ganska givade...en del hade jag vell hört tidigare en det kan ju vara nyttigt att få det repeterat tycker jag!

När jag kom hem till Karlbo så gick jag och J för att hämta M hos sin dagmamma. Han vart lite fundersam när det var jag som kom (egentligen var det ju morfar som skulle komma ju) men det la sig snabbt och jag fick en STOOR kram! :) Hemma igen satte vi oss alla ner och fikade en sväng....pojkarna ÄLSKAR ischoklad tydligen!!

När grabbarna hade åkt hem till sig så vart man helt ensam i det stoora huset! *weii* Nej, hundarna och fåglarna var ju faktiskt också hemma måste jag erkänna! Har suttit i mammas massagestol hela tiden (med datorn i knät) och njutit. Glömde bort att man kanske skulle äta något också.....vart två löskokta *yummie yummie* ägg och två ostmackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0