Liite Kreativ!!

Idag har jag faktiskt varit ganska kreativ, inte bara setat inne och slöat! :) Visserligen låg jag i sängen och drog mig en stund. Det bar av till stan för att lämna tillbaka ett spel (Guitar Hero 80´s til PS2) som jag köpte igår. Spelade igenom ala låtar på easy-nivån men spelet rockade definitivt inte fett!! Var nog bara EN låt som jag kännde igen! *knas* Hur som helst gick det allldeles utmärkt att lämna tilbaka spelets trots att jag hade köpt det begagnat av butiken! *snällt tycker jag*


Var ju även tvungen att gå och äta på Dragon Palace. Deras lunchbuffé är ju SÅ fantastisk!! *yamyam* Lassade på utav mina favoriter som är stekta nudlar med grönsaker (ganska små bitar så de hinner ju inte bli så där mjuka liksom), tror att det slutade med att halva tallriken bestod utav det! Provade även deras biff szechuan som var HUR god som helst. *älskar stark mat* Vart vell inte så bra att det ingick friterad banan och glass till efterrätt heller.....

Gick runt i liite affärer för att kolla julklappar också, dels att köpa till andra och dels som man själv kan önska sig. TROR du på fullaste allvar att jag hittade någonting? Nope, inte ett jota kan jag tala om! *hmm*


Istället för att ta bussen hem från stan (som jag oftast brukar göra för att jag är så slö) så PROMENERADE jag!! *hehe* Inte en så lång vända men det vart ju ett par steg åtminstone *hihi* Väl hemma så la jag i en maskin tvätt...husligt va? Nja, men det behövdes kan jag säga!  Nu sitter jag bara och myser framför datorn! Älskar när det är julpyntat, man blir så glad! *weii* Varvar även julmusik med lite annat smått och gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0