Mera örongodis till folket!!

Kvällen vart ju superbra tillslut ändå!
Det började vell att knasa sig när jag inte hittade en plats att slå ner mina sminkgrejjer på. Är ju tvungen att anstränga min så att det åtminstone ser ut som om jag har gjort nått i allafall!

Efter en stund hittade jag en liiten plats, mellan bilbanan och ritpappret...*hihi* och började att öppna min julklapp som jag hade fått på juldagen, nämnligen en palett med MASSOR av olika ögonskuggor! *weii* Tror att det slutade med en ljust ljust beige variamt tillsammans med en ganska mild turkos. För ovanlighetens skull vart det INTE någon svart kajal.....

När jag kom ner på puben så var det typ tre personer där, jiippii tänkte man! När det ska komma trubadur och allt liksom...

Ju mer tiden gick så kom dett faktiskt lite mera folk (tur var vell det) och somliga var ju liite drygare än andra!!

När jag kom in genom dörren frågade Krister om det var jag som bloggade ifrån puben...*mohahah*  Visst är det jag som bloggar men sist jag bloggade om honom var vell följande från min gamla blogg tror jag. Men nu är det ny blogg och nytt inlägg ju! *fliin*

Första låt ut var ju "Whiskey in the jar",  lite otippat att börja med men eftersom det var en önskning så han ju lite tvungen tror jag! Goa låtar som "Jag vill ha en egen måne" och "Brevet från kolonin". Men allra allra bäst var vell när han sjöng "Streets of London", så himla vackert och SÅ himla rätt! :)

Det var fredagen det....lördagen flöt ganska trögt, men gick faktiskt bra ändå. Fick ju göra både drink OCH shot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0