Nya vecka - nya tag??

Som jag inte nämnt tidigare så har jag varit i Örebro över helgen hos en kompis. Softat, druckit god dricka och ätit mycket god mat! Kan ni fatta att Sara (moi) har ätit vegetarisk mat? Trilla inte av stolen är ni snälla....och nej, jag ljuger inte!

Nej helgen har varit fylld med det mesta utom motion i form av promenixer! *hmm*  Så från och med i morgon så måste det bli lite ändring på den fronten!! Jag vet att det är dumt att lova sig själv att man ska ut och gå mera och så när det ändå går åt skogen....men vad sägs om minst en halvtimme (sammanhängande) per dag? Det borde ju vara lättare det än att gå ett visst antal km/dag.....för vissa dagar orkar man helt enkelt inte pinna på i högt tempo (och då har man ju ändå varit ute i friska luften iaf ändå).

Nu är det dags att gå och sova om man ska orka upp i morgon nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0