Önskar mig ju!!

Var på stan i Uppsala för att kolla köpa lite julklappar som skall vara från Mamma o Pappa till L-barnen. Kan ni gissa vad jag köpt dem? NEJ, det är inte en Fjällräven Kånken jag köpte....utan lite spel till PS2.

Men Fjällräven Kånken såg jag på en annan affär, är så himla kär i den blå..., så varför inte önska sig den i julklapp? Tycker jag är en väldigt bra idé! :)

Kommer faktiskt ihåg att jag hade en Kånken när jag var liten....vilken färg det var på den vet jag inte. Men jag antar att man gick omkring med den på ryggen när man var med i Mulle.

En blå, turkos eller röd Kånken skulle inte sitta helt fel....*hehe*


Kommentarer
Postat av: Anonym

En turkos Kånken? Vaddå tjejbaciller liksom..

Var man cool så hade man en grön!

2008-12-19 @ 18:27:43
Postat av: Carola

Jag hade en orange kånken.. Skulle vilja ha en igen fast i en annan färg.. kram syster

2008-12-20 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0