På väg...

Idag har jag inte ens hunnit och göra något blogginlägg förrens jag nu sitter på tåget och är på väg mot Avesta och därmed Dalarna!! Hoppas att jag hiner skriva lite mera under helgen...för det kommer nog att varaa ganska fullt upp hela tiden!! *puh*

Idag är det en ganska lugn dag, ska på ett möte hemma i Avesta bara. Handlar om att omsorgsförvaltningen vill träffa deras "anställda" för att informera om deras verksamhet och ta del av synpunkter. Skulle tydligen bara vara i en timme så det blir ju kanske inte så jobbigt!

Sen på fredag ska jag följa med min systerson J till skolan och vara med en hel dag, det ryktades om träslöjd och lite annat tror jag. Gröt och mjuk smörgås stod iaf på matsedeln! På den eftermiddagen ska jag och mamma åka ner på stan (koppardalen) och sätta upp bordet till marknaden som skall vara på lördagen och sönagen. Sista marknaden frör i år så det ska bli spännande tycker jag!!

Fredag + Lördag kväll är det ju puben-jobb som gäller som vanligt...
Lördag + Söndag (11-17) är det den sista marknaden för i år

Sönag vid en 20.15 så styr det mot Uppsala igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0