Sammandrag - fredag!!

Idag fick jag fakktiskt SOVMORGON, skulle egentligen vart med J till skolan men eftersom han vart sjuk så gick han inte idag. Synd, för det är roligt att se vad de håller på med liksom! Men det blir ju altid flera gånger ju.

Stekt korv och stuvade makaroner till brunch...

Efter den kombinerade frukosten och lunchen tog jag bussen in till stan för att försöka kolla på de sista julklapparna. Tror ni att man hittar nått eller? Slutade med att jag handlade 3par örhängen, dock var det 75% rea så det vart ju inte så fasligt dyrt! *tur* Jo jag handlade ju också ett en sak som jag ska lägga en utav julklapparna i också! *kul med lite annorlunda ju* Var ganska kul och bara gå runt och kolla på folk också, en del har man ju inte ens sett på flera år ju!!

Snön har ju bara vräkt ner hela tiden så jag passade på att fotografera lite grand,
var rätt bra kort....troligtvis kommer de upp på bloggen på typ...
söndag kväll.


Hann nog bara vara hemma i kanske 5 minuter förrens det var dags för mig och mamma att åka ner till Koppardalen (Avesta) för att packa upp sakerna till marknaden som skall vara på lördag och söndag. Vi fick VÄRLDENS mysigaste plats att stå på, och på bordet bredvid (på ena sidan) så komme man att bli frestad av diverse goda sockerkakor, lussebullar och chokladbollar m.m *inte bra*

Självklart kommer det kort även från marknaden...

När vi väl hade fått upp all belysning (saker och ting ska ju synas också), halsband och träfigurer (figurerna är pappas kreationer) så var det dags att kasta sig till puben för att jobba! Från 21-01 vart det! *puh* Var ju så hungrig när jag kom till jobbet så det vart tyvärr en pizza (gorgonzolaost, skinka, ost, tomat, lök och paprika). Syndigt gott vart det!! *yumyum* Kvällen flöt på riktigt bra, fick till och med göra drinkar så då var ju jag nöjd! *fliin*

Tack och godnatt! Hoppas att ni får en trevlig Lucia!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0