Snart...

Ska snart bege mig från skolan men jag kännde mig tvungen att slänga i ett blogg-inlägg....är det det som kallas blogg-beroende kanske? Ett tag nu har jag inte riktigt haft tid att blogga som jag velat och nu efter att jag bloggade i morse så känner jag att abstinensen börjar komma igen! *weii*

Men visst får man låtsat att man är fräch på morgonen? Det är jag speciallist på att intala mig själv. MEn hur skulle det vara om alla gick omkring som surmular för att de är liite trötta? *dumt tycker Sara*

Inspirerad är jag också från gårdagens promenad!! Idag när jag kommer hem från skolan ska jag bara ta någonting lätt att äta och sen ska jag bege mig ut på en promenix! *inne i ett floww nu så det är bäst att passa på* Tror VERKLIGEN inte att jag går lika långt som jag och EH gjorde igår men så länge det är ljust så är det ju ingen fara känner jag...lite olustigt och tråkigt att gå ut och gå själv när det är mörkt! *hu* Eller så får jag helt enkelt terrorisera så att det blir någon som följer med mig! *hehe* Undrar vem det är som ska bli offret?

Kommentarer
Postat av: Esox lucius

Vad busig du blivit..

Mmmihihihiii :)

2008-12-10 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0