Aftonbladet!!

Ja, Aftonbladet......är en tidning, men det är ju inte det jag tänkte deklarera med detta inlägg utan tänkte liva upp en gammal tradition från min gamla blogg. Man kan länka till olika artiklar och på så vis synas även på deras nättidning! Har man tur är det någon som människa som blivit intresserad av det man skrivit så får man ännu mera besökare till sin blogg.

Visserligen skiter jag fullständigt vad folk tycker om vad jag skriver på bloggen, det är ju för min skull och jag får vell tycka och tänka som jag gör...

förhoppningsvis kommer jag att kommentera ungefär ett inlägg varje dag i veckan och kanske ett och annat under helgen...

Med artiklarna kanske ni får mera inblick i vad jag tycker och tänker om vissa saker, kanske inte så intressant egentligen men skit i det så höres vi sen!


kycklingsalladen...*yam yam*

Kommentarer
Postat av: Anonym

förhoppningsvis kommer jag att kommentera ungefär ett inlägg varje dag i veckan och kanske ett och annat under helgen...

FEL! Under helgen har du tid att skriva MÅNGA inlägg!!

2008-11-02 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0