Äntligen hemma!

Ja, nu hart man äntligen kommit hem från skolan!! På vägen hem var jag till Apoteket och handlade näsdukar, nässpray och Vicks VapoRub.

Kommer ihåg när man var liten och var förkyld....alltid så vart man insmetad (under näsan) med klegg så att det känndes som om någon hade stoppat upp en halstablett i vardera näsborre. Ett antal efteråt kollade jag på burken och försökte tyda vad det var för nått innehåll som gjorde ungefär samma sak som nässpray och till min förvåning hade den gått ut för MINST 10år sen!!! Vill inte veta vad det var i den burken om den hade en sådan bra effekt så lång tid efter utgånget datum!! *usch*

Hur som helst var ju detta effektivt mot förkylning så det var därför jag köpte det nu, vill ju inte stå och snora på folks jackor liksom!!

Kommentarer
Postat av: Sephora Baby

Jag brukar snora av mig i handen och sedan hälsa pâ nâgon...

2008-11-13 @ 07:37:12
Postat av: Sephora Baby

Testa att röka shitten sâ kanske Rickmo kommer att ta dig...

2008-11-14 @ 04:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0