Äntligen "över"

Men hur knäpp är man egentligen när man sitter uppe och tittar på USA-valet när man håller på att bli förkyld så in i baljan? Nej det är inte så smart kan jag tala om! Men jag var så sugen att se vem det var som van så jag laddade upp med både halstabletter och godis (!) för att orka med....men tror ni inte att jag somnade INNAN det var färdigt? *hehe* Det sista jag kommer ihåg var att det stod nånting i stil med "205 - 80".....

Vid 9-tiden vaknade jag (hade ju somnat framför tv:n) utav att jag frös. Utan att kolla på varesig texttv eller internet så gick jag och la mig i sängen för att sedan vakna (igen) kl13. Skönt att kunna somna om för det behövdes kan jag tala om! Nu sitter jag och funderar på om jag ska slöa bort dagen genom att titta på film och äta nå gott.....*yam yam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0