Dalarna!!

Bild på det "nya" polishuset fick det bli i detta inlägg..

Självklart kommer jag att jobba på puben även denna helg och nu har jag faktiskt ansträngt mig lite för att hitta lite annan musik än det gamla vanliga. Ett urval:
  • Kat Deluna - Run the Show
  • Savage Garden - The animal song
  • Timo Räisänen - Gee Whiz
  • Story of the year - The Antidote
  • Timbuktu - Alla vill till himmelen
  • Teddybears Sthlm - Cobrastyle
  • Rage against the machine - Killing in the name of
  • Cascada - Sk8ter Boi
  • Green Day - Minority
  • Groove Coverage - Poison
  • Pink - There you go
Då var det dag att åka till Dalarna igen för mera galna upptåg! Egentligen så har jag lust att stanna hemma här och kanske festa med några kompisar eller så men jag får vara ute lite mera i god tid nästa gång...

Kommer säkerligen att blogga en massa för ännu mera självklart är ju att jag tar med min minin när jag åker, ska bara komma ihåg att packa ner dongeln så man kan surfa järnet liksom!! Annars blir det ju som killen på reklamen som varlen har några skivor, tv eller internet! *mohahah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0