Gasque och mycket annat!

Detta är nog terminen av gasque tror jag! EH och jag har ju nämnligen pratat om att gå på många flera gasquer innan vi slutar att studera. Gasque är kul och gasque är annorlunda! Förra året var vi ju på Sylvester-gasquen (och nej det är ingen "Pride-gasque" utan det är ju såklart det den årliga nyårsgasquen jag pratar om! Sen har vi ju såklart den nyliga Rockgasquen också...

Men nu har jag sett i V-dalas kalendarium att det kommer en Höstgasque (15:e nov), Carl Larsson bal (6:e dec), julgasque (13:e dec).....men EH, vad sägs om någon av dessa? Skulle vara superroligt att gå på på höstgasquen, då kan man ju göra lite skojjiga saker med lösen från naturen! *hihi*


Ja, såhär såg man ut veckan före sista aprili år....
tänkte infoga en bild från Nyårs-gasquen men hittar inte den för tillfället så det får bli denna istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0