Men tjenis Gränby!!

För alla er som inte vet vad Gränby är för någe så kan jag berätta att det är en stadsdel i Uppsala.  Den 27:e var det invigning av en ny del utav deras köpcentrum! Sjäälvklaart var jag ju där (och HUR mycket folkt också) och kollade runt!

Det bjöds på cider, salta pinnar och en jädra massa köande....trevli tillställning förrutom att man vart tvungen att lyssna på när en artist försökte att sjunga (alltså INTE playback)...*lät inge vidare kan jag tala om*

Ville och orkade man så kunde man fynda bland de nya (och gamla) butikerna ganska rejält. Men både jag och EH tyckte att det var alldeles fr mycket folk för att ens orka gå runt och verkligen TITTA på allt snyggt!



Coolingen själv! Magnus Carlsson! *hehe*



Mindre lyckad enligt min mening! Ola från Idol...



MEN vilken cool bil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0