Hade tråkigt...

Idag satt jag och busade ordentligt på förelsningen! *hehe* Under den kvarts rast som vi hade gick man ju naturligtvis ner till Nyfiket och handlade sig en macka, busigt va? Nej, inte dirket. Men efter att jag kommit tillbaka så tog man ju upp Internet och kolla alla de obligatoriska sidorna (ja ni vet Aftonbladet, facebook m.m) och vet ni vad jag fann på facebook? Föreläsaren som vi har finns på Facebook! *hihi* Inte så konstigt iofs för han är nog ganska ung...

Detta ville jag ju naturligtvis visa för min kompis som satt på raden framför (jag satt längst bak), hon skrattade glatt  och berättade till sin granne som berättade för sin.....*opps* Det hella slutade med att de två raderna längst bak hade kollat på föreläsarens facebook-profil (inte hela eftersom jag inte ansökt att få vara hans "vän"). Liitebusigt tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0