Inspiration!!

Hmmm...nya pärlor är handlade, tillbehören är fixade men var sjutton tog inspiirationen vägen nånstans?? Så fort man sätter sig ner så brukar det ju spruta fram idéer ju. Efter som jag på nått vis vill förmedla till mina kunder är ju att de kommer att bära ett alldles UNIKT smycke! Vill hellre satsa på kvalité än att göra en massa likadana halsband, för annars kan man ju lika gärna gå till H&M och köpa på kraffs som ALLA andra har!! *vet att jag är lite bitter*

Grävde runt bland mina pärlor (någongång ska jag väga/räkna och verkligen se hur mycket det egentligen ligger i den där väskan) en BRA stund men bestämde mig tillsist för att göra ett magnethalsband i svart och grått. Mycket snyggt var det! Bild kommer i morgon.

Nu när jag väl kom igång med pärlandet så gick det ju ganska bra. Tillslut var det ett till magnethalsband (en mindre variant) och ett set med både halsband och armband (kedjor/länkar). Även här kommer att visas...dock inte på själva setet för det har jag nog planerat att bära på nyårsafton tror jag...*alltid roligt med hemlisar*

Har som mål att imorgon (onsdag) göra minst två halsband till!! Snart marknad ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0