Kvällen!!

Men Tjoho liksom! Vaknade nångång vid 13, försökte att somna om men låg kvar i soffan (ville inte störa T med alla mina hostningar så jag sov i soffan). Så man fick ju allafall sova ca6 timmar i natt...*jippi*. Mer än igår så man ska vell kanske vara liite nöjd?

Eftermiddagen har jag tillbringat genom att äta supergod Alfredo och kollar på första Mission Impossible filmen. Älskar sådana filmer som har en handling som man inte behöver tokglo på för att kunna förstå....nån dag ska jag försöka att se på de andra två filmerna också! Köpte de genom Aftonbladet eller Expressen för HUR länge sedan som helst men inte haft lust att börja kolla förrens nu...

Snart är det dags för både Färjan och CSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0