Marknad no1 - Korskrogen!!

Mja, vad ska man börja någonstans? Dagen började med att man kom vid ca 10 och justerade det sista innan besökarna skulle komma.

De första personerna kom redan vid 10.30 fast det inte "öppnar" förrens vid 11....knasiga människor! :)

Försäljningen var ganska sunkig för min del. Gick  ju iaf inte med förlust så det är vell bra? eller? Tycker egentligen att det var lite komstigt att det inte gick nå bra för att det var ju folk HELA tiden!!

Nångonting som var lite roligt var att SVT (gävle-dala tror jag) var där och filmade, och vem tror du inte fick en STOR och fet kamera uppkörd i ansiktet?? Tydligen så sändes inte det avsnittet på tv:n utan ett annat :)  Men självklart skulle de stå just framför mitt snygga bord! *linslus*

Halsbandet här till vänster var faktsikt ett utav de få som såldes!! Alltid lika roligt när ett halsband får "flytta". Tycker faktiskt att jag lyckades riktigt bra med detta. Gick iväg för ynka 100:- *billigt och bra*

Mer som såldes vart ju ett utav magnethalsbanden som jag publiceras en bild på för inte så länge sedan. Sen vart det nått mer som jag inte riktigt kommer ihåg...

Ser nu fram emot nästa helg då det är marknad i Cupolen/Parken i Avesta! SKa försöka att lägga upp lite mera bilder här också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0