Photoshopande...

Tycker väldigt mycket om att jobba i t.ex Photoshop för att förändra foton som man har tagit!! Blir dock alldeles för sällan!

Denna bild är tagen någongång i slutet av april när jag och EH satt nere vid ån och mummsade sallad från Cupido och planerade inför sista april party. Som det också står så är det hon stog fotade och jag som redigerat...

Eftersom att det var ett tag sedan så kommer jag inte riktigt ihåg vad det var jag gjord emed bilden men vet att det blandannat lades på ett filter som skulle göra bilden "lite varmare"...

Vem vet, det kanske kommer fler redigerade bilder i framtiden (kommer självklart att då skriva att det är det)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0