Dont ork idag!

Tänkte ju lägga upp och diskutera kring en artikel (den om folk som raggar via bluetooth) men när jag började att skriva så vart det bara en massa knas och jag hittade inte ord för det jag ville skriva *hatar när det blir så* så det får helt enkelt bli ett "vanligt" inlägg istället!

Nej idag har det bara var en mysdag, när jag efter mycket om och män vaknade så bädade jag ner mig i sängen och kollade på några filmer (rätt dåliga) som gick på nån filmkanal. Chirre, cola, non-stop fick göra mig sällskap! *hihi*
I brist på bra tv-program var jag ut på tv.nu´s sida och kollade om det fanns nått intressantare att titta på och det föll mig i smaken var nog Det Okända (kl20 på tv4+) med mediet Terry Evans....senare vid 21 så blir det vell att glo på Grey's anatomy.

Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att missa allt och sedan gå och lägga mig istället! *hehe* Ne jag borde gå ut i köket och fixa nått att äta. Var på affären igår och handlade en massa gott så det finns ju både det ena och det andra hemma. Frågan är om man sk aköra på det gamla vanliga och köra pasta med pastasås eller om man ska vara kreativ och göra fiskpinnar med mos? Vet att det är egentligen "barnmat" men det var ju SÅ länge sedan jag åt det!! :)

Måste ju också passa på att tacka T´s kompis C för att han skickade en invite till oss! Trodde inte att jag skulle gilla Spotify så mycket som jag gör! Vart glatt överraskad när jag testade programmet, så skönt när man kan skriva in en artist och lyssna på lite äldre låtar....att det även går att göra playlists (går även att importera kompisars listor) är ju SÅ bra! Sen när man hittar lite "nostalgi-låtar" så kan man ju inte låta bli att lyssna ju!




Visst vart det fiskpinnar! *yamyam*


Efterätt såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0