Today - 78,9!!

Idag har det varit en skön dag, allt har gått i en sådan där myspysig tankt. Skönt att ta det lugnt ibland faktiskt. Ja en hel del männsikor undrar vad de där sifforna som jag vissa gånger (även nu) skriver med i rubriken står för....och JA det är så mycket jag väger. Är stolt att jag faktiskt lyckas gå ner över huvudtaget.

Eftersom jag är väldigt svag för allt som har med god mat och fika att göra så får man ju lösa saker och ting på annat sätt istället. Skulle nog aldrig funka med att t.ex sluta HELT med godis och sådana saker för min del tror jag. Det är ju som att lova sig själv saker som man vet inte kommer att fungera! *bara dumt*

Så en livvstil som inkluderar motion och god mat ska jag försöka följa....och försöka att gå ut och gå kanske en timme per dag, åtminstone varannan! Får man vara ledig på helgerna?

Senare ikväll blir det invigning av Nya delen på Gränby centrum, självklart ska man vara där och kolla in alla fina erbjudanden! Man kan ju alltid försöka handla lite julklappar...*fliin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0