Liite shopping!! (79,2 today)



Innan jag åkte ner på stan så rev jag upp i princip ALLA pärlor för att verkligen kunna se om det var något jag saknade. Gjorde även så att jag provade klänningen (för att kunna se vart banden skulle sitta och hur långt jag skulle köpa) och till min förvåning (eller fasa) så upptäckte jag att den blivit större!! *fliin* Visserligen är det ju skojjigt när man verkligen lägger märke till att man har gått ner i vikt men fick lite panik där ett tag, det är ju ganska dyrt att köpa en helt ny klänning liksom!!

Det hela resulterade i att jag kommer att köra med axelband!!
Bra, och definitivt en billigare lösning!!

Detta vart inhandlat:
  • 4st flaskor med spray-lack till pappa
  • Sammanlagt 4meter sidenband (petroleum och gräddvit) att fästa på klänningen
  • 100st magnetiska hematit pärlor
  • 100st klämpärlor
  • 5st klolås
  • 4st fjärilar av "metall"
  • 2st påsar med minipärlor (turkos och klara)
  • 2st mindre påsar med minipärlor som är mörklila innuti och ljuslila utanpå
  • 2st avlånga gråa pärlor (ca 3*1cm) med bronsfärgad "folie" runtom
  • 4st klara "nyckelpigor" (2*1,5cm)
  • 2st ovala turkosa pärlor (2,5*1cm) med Egypten inspirerat mönster
  • Plus lite diverse tjeckiska glaspärlor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0