Utkast: Ja, men ...

Ja, men här kommer det vell inlägg och bilder från halsbanden jag gjorde färdigt häromdagen.

Första kortet är ett magnethalsband med melerade (mörka) minipärlor, ett litet antal klara minisar, grå sötvattenspärlor och små hematit hjärtan. (endast 120:- om det är nån som vill ha det) Riktigt snyggt och jag är riktigt nöjd med resultatet!    SÅLT på Marknad no1

Igår gjord jag även färdigt setet som jag pratade om tidigare. Vart också riktigt coolt tillslut och jag hoppas att det åtminstone någon som lägger märke till det sen när jag bär det....*fliin*
Andra halsbandet här är vell en blandning mellan ett vanligt halsband och ett magnethalsband. Har inget lås baktill som normala har utan detta "låser man fast" genom de 6st magneterna framtill.

Här har jag gjort ungefär tvärtom med minisarna, mest klara och några melerade. Stjärnor istället för hjärtan. (tänkte ta 100:- för detta om det är någon som är intresserad)

Eftersom jag nu ligger efter i "produktionen" så måste jag verkligen se över vad jag skall satsa på att göra. Vet att jag har en hel del långa halsband hemma så det blir nog att lägga krutet på olika sorters magnethalsband, men även vanliga, korta med lås ska tillverkas...

Har någon vänlig själv något förslag på vad man kan göra eller tips på hemsidor där man kan få inspiration ifrån så är det bara att länka i en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Halsbandet var enormt snyggt, har inga pengar just nu men jag är väldigt intresserad av de =)

2008-11-20 @ 15:30:38
URL: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0