Blir det vinter varje år??

Ja men exakt HUR trött får och kan man vara egentligen?!? Självklart blir man trött om man lägger sig så sent som jag gjorde och dessutom vaknar kl7 på morgonen utav att en kompis skickar ett mess till min mobil. Ett tag var var jag liite förgrymmad men det gick ju snabbt över ändå...;)

När vädret ser ut som det gör så blir man ju inte direkt peppad att gå ut och promenixa heller! Heller tar jag att det är två meter snö på trottaren än det skall vara glansis, men vet ni vad? Man MÅSTE faktiskt sanda i år IGEN! Knasigt att det vart vinter i år med?!?

Eftersom människor inte går i idé på vintern.....vad gör man då undrar jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? Går inte människor i ide?

2008-11-20 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0