To the city....

Ja, vad ska man säga egentligen? Jag tror att jag och mina "alv-öron" ska dra ner på stan och fixa lite grejjer.

Blandannat så ska jag besöka en nyöppnad pärlbutik som ligger på drottninggatan 7 här i Uppsala. Måste ju införskaffa lite nya saker så att man kan sätta igång med produktionen igen! I helgen som kommer är det ju dags för den första julmarknaden! *redan*

Ska även fixa lite olika sidenband som jag skall sy fast på min klänning som jag skall ha på nyår. Förra året sydde jag ju på pärlor nertill i ett mönster men nu ville jag förändra den ännu mera.... Kommer säkerligen lägga upp några kort på resultatet!

Klarlack till pappas gubbar skall också inhandlas! *måste komma ihåg* 4st sprayburkar skall det bli!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej vad har du planerat för skoj på nyår? blir de nån stor fest?

2008-11-17 @ 15:19:17
URL: http://maddiz85.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Tass så jättemycket!

2008-11-17 @ 19:34:39
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0