Baren - fredag!

Ja, och HUR kul på en skala kan man ha i baren en fredag?? Visst låter jag lite bitter när jag hoppas att vissa människor inte ska dyka upp? Kan faktiskt inte älska alla människor, någon måtta får det vell ändå vara på det hela va?

Somliga människor känna bara för mycket när de kommer till puben! Ska gnälla på precis allt och alla. Tror att varenda kotte vill lyssna på antingen finsk tango eller dansband...men VARFÖR går mäniskan ut då? Går man inte ut för att ha kul eller?

Inte ens en andra drink fick man komponera själv heller!! Boooring!!

Inredning....en utav de tre gitarrerna ....ganska coola faktiskt!!

SNART så ska jag vara ledig i en HEL helg ,längtar efter att få vara ledig, ska bli SÅ otroligt skönt att få slappna av och ta det lugnt för en gångs skull...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ta det lugnt?

Hahahahahaaaa.. det tror jag när jag ser det :)

2008-11-22 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0