Yam yam!!

Inte har det hänt så speciellt mycket idag heller....jo, vid 13 så ska jag ju möta upp en kompis och äta Thai (hoppas)! Älskar och kan inte få nog av den maten...

jo jag vet att det är en gammal bild...nyare kommer inom kort då jag orkar att pallra mig från soffan och sätta mig vid den stora datorn istället, går liksom mycket fortare att föra över bilderna på det viset...

Gjorde ett ganska oseriöst försökt att ändra lite i bloggen (inget i designen, så du kan vara lugn)...lägga till en ruta med lite info kanske? Är så sugen att ha en meny även på den högra sidan också! Ska nog klura på det senare, men det jag vill ha däri är vell kanske "Om mig", "Jag hissar", "Jag dissar"....

Liten lista utan ordnning:
  • Thaimat
  • Ben & Jerry's
  • Fiskpinnar
  • Mozzarellapizza
  • Smoothies (med frusna bär såklart)
  • Snickersglass
  • Sallad (ja, Cupidos eller Bredbar.... Rosa Pantern går också bra)
Har också glömt att berätta att ikväll blir det äntligen av med Bond-filmen! Var ju aldrig på den förrut, vart lite knasigt! Men nu, ÄNTLIGEN! *hihi* Hoppas att den är så bra som kritikerna påstår.. Vill ju inte slänga ut 100pix på nån film som är kass liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0