BJJ

Pass 3     18:e september
  • Jogga runt - benkickar
  • Kullerbyttor - på stället!!
  • Turtle - olika slags svep från positionen
  • Nackspärr
Ja såhär dagen efter träningen så känner man sig liten anning risig kan man säga! Igår när jag skulle bli svept så landande jag på huvudet (och fick personen över mig), det sa rasseln i mina nackkotor nerifrån och upp....*hu*

Självklart vart man ju rädd att det var någon riktigt illa som har hänt men efter ett tag så provade jag att röra på benen och så småningom på huvudet och det var ingen fara! Satt med ispåse resten av träningen...och sedan cyklade jag hem.

Kunde sova bra inatt, känne som om jag har träningsvärk ungefär! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0