Borstade tänder och orakade ben!

Jaja, det är jag det liksom! Jag är "sväng dina lurviga" personifierad! *hhahaha* Nejjdå så illa är det vell inte....men varför ska det egentligen vara en sådan press (som tjej) att vara tvungen att raka/vaxa benen? Jag kan förstå om vi börjar att snacka om det ludna under armarna, för när man t.ex tränar BJJ är det inte så värst fint och gosigt att borra in sin näsa i någon annans armhår! *mumma....not*

Nej men varför börja jag skriva om sånna saker.....det bara flög ur mig och eftersom jag vill blogga MASSOR och en helt massa onödiga saker så kan jag ju skriva med det också! *flin*

Idag...hmm....vad har Sara gjort idag då? VARIT I SKOLAN i en massa massa timmar! Satt till och med i bibblan och pluggade nån timme....inte likt mig jag vet, men någongång måste det ju alltid börja! *hihi*

*betalat räkningar åsså*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0