Dagen idag!

Nehe...vad ska man skriva om dagen idag då?
Efter att jag tryckt i mig en liten yoghurt åkte jag till skolan och pluggade! Man kan inte tro att man använder så mycket muskler när man bara tittar ner men där hade jag själv faktiskt fel...! Satt vell och pluggade i några timmar tills jag fastnade på Facebook....*flin*....Alla vägar leder inte till Rom, de går till Face!

En polare kom förbi och vi cycklade ner till Storken och satt oss och åt en Focaccia och bara mös! Så himla gott...synd att jag inte hade kameran med mig så att jag kunde fota men jag kan ju skriva att jag aldrig har ätit nå godare tror jag! MUMMS! Innehöll salami och brie, och till den fick man en liten sallad bestående av sallad , rödlök, gurka och majs.

Gick även till systemet och handlade två Cube, men när jag ska hinna och dricka upp dem har jag faktiskt ingen anning om! Blir vell till nästa helg misstänker jag.... :)

Är så partysugen nu så jag håller nästan på att dö....var så länge sedan så jag vet inte vad! SKulle ha vart ut med Frida och Jennifer idag, men fick ett mess av Frida att Jennifer blivit sjuk. Ringde upp och berättade som det var med min nacke och vi bestämde oss att ta och festa nästa helg istället!! Ska bli kul...ser fram emot det!

När jag kom hem från stan var jag tvungen att lägga mig på soffan och sova ett tag men efteråt kännde jag mig sjukt utvilad och taggad att sitta vid datorn och pyssla lite med FAce...*flin*

Hade besök av Oscar idag! Matte och Husse var på Skansen i Stockholm så jag såg efter honom en liten stund (Toni åkte ju på bio)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0