Lycklig ägare - minidator!

ÅH, äntligen har min minidator kommit till Sverige och Uppsala! Fick ett mail idag från buiken jag beställde den ifrån att den nu fanns i deras lager.....gissa om jag vart uppspelt! Har ju väntat på den ett tag och NU äntligen har den kommit hem till Svartbäcken också! *hiiih*

Bifogar här nedan ett litet foto på hur min älskling ser ut, tyvärr har jag än så länge inte startat den än...måste ju vara på laddning i 8timmar innan man startar den första gången....*morr*


Men som jag sa till en kompis så har jag hellre datorn här hemma (och den laddas) istället för att fortsätta leva i ovisshet om datorn ska komma till Sverige i tid eller inte (vart lovad att den skulle komma denna vecka men man visste ju inte riktigt säkert liksom).....

Bloggar mera senare...Nu blir det Idol och lite annan tv först.....

Kommentarer
Postat av: Becca

Fan va söt den vaar!!! Funkar den bra?

2008-09-24 @ 16:18:56
URL: http://insincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0