MIN nya blogg!

Ja detta ska vell ändå vara det sista och tappra försöket att börja blogga igen! Jag tror detta blir min tredje om jag inte missminner mig helt fel....denna gång provade jag ett antal olika namn till jag var tvungen att skaffa mig en ny mailadress och därifrån skaffa mig en ny blogg! Vet att denna är hur tråkig som helst men jag väntar på att en mycket god vän ska fixa min design!

Sjävklart kan jag ju kolla upp på en mäng olika sidor hur man kodar bloggen såsom man vill ha den men går man i skolan (och dessutom vill hinna skriva nått på bloggen) så finns det liksomm ingen tid för det att göra själv....*ser fram emot den fina designen*

Önskemålen var det den skulle inneålla lite coola bilder (då i headern naturligtvis) och vara i mörka färger, absolut i nödvändigtvis i svart men ändå mörk.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0