Pärlor - mässan!

I helgen smäller det äntilgen till! Då är det dags för den "alternativa hälsomässan" som jag har varit anmäld till hur länge som helst känns det som! Syrran och jag ska dela ett bord så det blir ju egentligen inte så mycket plats för mina smycken. Lite skojj är det för syster yster har aldrig varit med på nån marknad/mässa förrut, det hon ska göra är ju att sminka folk (utbildad make-up artist) så att de ävan blir vacka på utsidan......*hihi*


Måste passa på och visa lite bilder på nyinköpta pärlor plus en bild på ett halsband som jag gjort här i veckan...

       
t.v - Många vackra pärlor
mitten - En sträng med sötisar
t.h - Magnethalsband med nyinköpta pärlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0