Sprit, fylla och bra musik!

Ja vad ska man säga om gårdagen? Hihi....jo man kan lugnt säga att det var fylld med riktigt bra musik och även en och annan chilli chese...*mumma*  Det hela började nog med att jag och en tjejkompis (Frida) gick runt på stan (läs tidigare inlägg) och när hon hoppade på en buss hem gick jag vidare på stan och fick verkligen ett infall att gå och klippa mig så jag gick bara till en salong och frågade om de hade nå nledig tid....OCH det hade dem! Så Kul! Vart en ännu mera rockigare variant på den förra. SKa tillbaka dit nästa vecka och färga det också.....

Sen fick jag alldeles för bråttom för Frida skulle ju komma hem till mig och förfesta! Det hela gick bra och vi hann till och med att ta ut soppåsarna innan hon kom...*puh* Satt hemma ett tag och drack några Cube och en egengjord drink (receptet kommer senare) och sen bar det av ner på stan!

Det var en viss person som vart så himla hungrig så vi gick till Maxen och köpte tile mat, självklart måste man ju änga på så man tröck vell i sig de där goda och smarriga chilli cheeesen. Gick och satte oss på Bullit och lyssnade på SUPER bra musik!

Men vi hann också med en sväng till Norrlands fr vi skulle ju lyssna på Camilla som skulle sjunga där men men så hade de PRECIS slutat när vi kom! *attans bananer*

NE det var ju i princip det....kul hade vi i allafall!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Släng upp en bild på frillan babe :D Nyfiken!



Vi måste ses snart förresten.

Party i Uppsalaaaa!

2008-09-26 @ 22:34:14
URL: http://insincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0