AF...

Var in en sväng på AF i väntan på att jag skall gå ut med Sally. Finns inte så mycket att kolla men skrev iaf ut två papper som jag ska kolla lite mera noggrant på när jag kommer hem. Vore ju kul att ha något att göra...vill att sommaren ska vara här snart!

Idag skiner solen och det är NÄSTAN varmt! Fåglarna kvittrar och det är allmänt skönt! Vart ingen simmning igår men idag funderar jag allvarligt att ta en promennix hem från stan (en nätt runda på ca 7km). Det får ta den tid det tar liksom. och i värsta fall så kan jag ju ställa mig vid en hållplats och vänta på en buss liksom. Världen går inte under för det...

Nej nu ska jag gå ut i det vackra och vänta istället...*mysa i solen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0