Dags att soova!

Nej nån dag kanske man ska satsa på att ha släckt lampan innan 00.00 på natten....så därför får detta bli ett väldigt kort inlägg! I morgon vet jag inte riktigt vad som händer...funderar på att åka in till badhuset och simma en stund men vi får se hur det blir med den saken. Först skall jag ta en sovmorgon!

Glöm förresten inte att skicka in eran deklaration!! Gjorde jag idag och det känns skönt att snaart få in lite pengar! *najjs*

Kom på att jag har bokat tågbiljetter tills jag skall fara till Uppsala också! Så om det är någon som hhar lust att hänga lite under "sista april" veckan så är det ju bara att slänga iväg ett mess! Har varit i kontakt med lite vänner redan nu och bestämt lite grand men vissa har ju också inte kunnat gett någe besked för att de inte fått sitt dåvarande schema än. Verkligen synd om det int skulle bli något av med det. Vill ju gärna träffa så många som möjligt ju! *love you all*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0