En GLAD påsk!

En GLAD påsk önskar jag er alla få som läser min blogg. Någon stackars vänlig själ gör ju tydligen det! :D Men å andra sidan så skriver jag ju inte för att "bli känd" utan jag skriver för mig egen skull! Möjligtvis för mina friends i Uppsala som kanske råkar vara liite nyfikna vad som häänder och sker...

Jobbade faktiskt igår trots att det var skärtorsdag! Öppet på discot så då står man där och hänger liksom. Inte så värst mycket folk ute, tror att de "spar" på sig tills idag! Ska även (som vanligt) jobba även idag fredag och i morgon lördag. Hoppas på mycket folk och att de är liite trevliga iaf! :D *sköt er*

Kommentarer
Postat av: carola

Glad påsk på dig med syster yster.. kramis C

2009-04-10 @ 22:56:33
Postat av: Caroline

Imorgon kommer jag eventuellt och gör plajset osäkert igen, med ett glatthumör :)



Haha,, sen får vi hoppas att de dröjer lite till nästa gång, haha.. blivit ett riktigt springande där för mig nu för tiden..

2009-04-16 @ 22:15:56
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0