Freedag!

Usch, ibland kan det vara extremt jobbigt att gå upp på morgonen tycker jag! Idag var det en sådan dag för mig, men när man väl fått på sig kläderna och har suttit vid frukostbordet en liten stund så har man äntligen "vaknat"

Av dagen som sådan har jag gjort följande
:
  • Varit på katthemmet
Ja, det var ju därför jag var uppe så tidigt så att jag kunde följa med mamma in till katthemmet och hjälpa henne med hennes pass (hon brukar ju hjälpa mig också) En stund av passet hade vi med oss två praktikanter från "stadens" högstadieskola. Funkade vell kanske sissodär...

Eftersom det nästan var slut på både kattsand och "blötmat" så åkte jag och mamma (efter själva passets slut) och handlade på Coop Forum och Zoo affären. Vart totalt 40st burkar kattmat på Coop (och några burkar + två påsar sand som de skänkte....saker som förpackningen är trasig eller bucklig och de ej kan sälja) och 5påsar (a 5kg) kattsand på Zoo affären (Kul när de har "handla 5 men betala bara för 4" erbjudande)
  • Hemma
Väl hemma har vi tagit det ganska lugnt faktiskt. Pappa hade lagat mat (pasta med italiensk köttfärssås) till vi kom hem och det uppskattade vi! Satte oss faktiskt på balkongen/altanen och åt. Mysigt när solen börjar att skina mer och mer.

Planerat:
  • Cykla
Något som jag har planerat att göra idag är att ta en rejäl (?) cykeltur, var ju så länge sedan jag cyklade så det ska bli skönt ju! Antingen blir det en vända på 7km eller en 8,3km....man vet ju aldrig, beror ju alldeles på hur mycket man orkar ju! Ska bli skönt hur som helst!
  • Jobba
Jobb i stan på Kings Arms som gäller som vanligt idag. Kanske ingen speciell dag idag...blir ju "bara" DJ men jag hoppas att det kommer många människor och att de är trevliga! *hihi* Men i morrn skulle det tydligen komma ett partyband(!) och då brukar det ju komma riktigt mycket med folk! Till och med så att nu har de börjat med i tidnigen att skriva "kom i tid, risk för kö". Det är ju inte så att det bara är risk för kö på lördagen utan det kan ju vara så att man kanske inte ens kommer in!! Har vi inga flera galgar så har vi inte liksom! Ska bli skönt att träffa alla igen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0