Måndag!

Ganska stolt är jag över mig själv ska ni veta!! Trots att jag somnnade VÄÄLDIGT sent i natt så vaknade jag (och gick upp) straxt före nio. Fick skjuss av mamma in till stan för att simma på badhuset. Eftersom jag var där när de öppnade var det ganska lugnt, endats två grupper om vardera 45minuter som pysslade med vattengymnastik. Hyffsad hög musik i högtalarna gjorde nog susen för mig tror jag....var ju inställd på att simma cirka 700m men det var slutligen hela 1200meter istället! *så skööönt* Efteråt var det bubbel i minst en halvtimme tror jag!

När det var färdigsimmat gick jag ner på stan och gick ut med Sally, vart ju totalt en halvtimme så jag har faktiskt hållit mitt "schema" för denna vecka än så länge! Skönt på sätt och vis tycker jag!

Efter Sally möttes jag, mamma o pappa för att köpa hem lite thaimat. Personligen fick jag ta med mig min låda till jobbet eftersom att jag fick ett sms om jobb typ 40minuter senare!  Dessutom var det på det nya stället så det är ju kul att de vill ha en liksom! *nice med mera timmar som resulterar i mera pengar*

På jobbet var det ganska lugnt. Började med att jag satte mig ner utomhus för att avnjuta min wokade kyckling med lök, paprika, cashewnötter och ris. *gott* Riktigt skönt var det eftersom solen värmde på ganska bra. Synd bara att man ALDRIG blir brun! :(   Men lite sol fick jag nog på min eftersom huden känns lite sådär "glansig" på näsan!

I morrn är det ju Cykling 12km och promenix med Sally 30minuter som står på schemat. HOPPAS på bra och SKÖNT väder bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0