Motion och utgång!!

Idag var jag ute en inte så lång sväng med Sally, tror att det vart en halvtimme iaf! Inte så lätt att gå noge fort och längre när man har så korta ben! :) Mysig vovve som blir SÅ glad varenda gång man kommer in i butiken. Igår när jag bara var där och hälsade på så vart hon nog lite lurad tror jag...gnydde när jag gick därifrån: Men jag vill ju gå ut och mysa i solen ju!!



Ikväll händer det andra grejjer kan jag lova! ;) Ska nämnligen ut med Fia på samma ställe som jag jobbar om helgerna! Lite najjs att se den andra jobba när man själv kommer att dricka nån god drink och så! Men kommer att bli en ganska lugn kväll ändå, eftersom imorgon har jag kattpass på förmiddagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0