Niiice!

SOVMORGON!!! Gud vad skönt det är egentligen! Men jag blev lite smått arg på de personer som ringer 8.15 på morgonen för några struntsaker! Kan man inte vänta till en normal tid iaf? Som vanligt var jag ner på stan och gick ut med Sally. Passade även på att gå in på Coop för att handla en matlåda till jobbet och alldeles innanför grindarna så had ede stora lådor med skor för endast 39.9:-/par!! *billigt* Köpte mig ett par vinröda ballerinaskor som var störtsköna!


Efter stan åkte jag direkt till jobbet och jobbade fram till 21.00 (från 14.30).  Gick faktiskt bra. Skönt att även denna månad få ihop några timmar! :)

Ett utav halsbanden....*nice*

Dagens ledord: hit o dit, LARM, Alfredo


Beställning på ett magnethalsband i guld och blått

I morrn blir det INGEN sovmorgon utan jag skall ha ett kattpass på morgonen / förmiddagen. Brukar åka ner med bussen som går hemifrån (tar ungefär 15min) 7.05. Sen brukar jag se till att hinna med bussen som går 12.50 för att hinna med att gå ut med lilla Sally också. Har mina funderingar på att gå och simma imorgon också men får se hur det blir på den fronten! En sak i taget!


Långt halsband i "svaga" toner...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Får väl se om jag lyckas komma in också , fyller ju i november :o

2009-04-17 @ 18:32:14
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack! :D

De sista halsbandet var riktigt snyggt! Du är pysslig du, Sara :)

2009-04-19 @ 09:45:48
URL: http://raventear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0