Ny vecka!!

Har ju haft "fullt" upp med jobbet i helgen så därför har jag helt enkelt inte orkat att öppna bloggen och böra skriva! Det har varit kul att jobba "trots" att vi "bara" hade DJ och inget uppträdande. Var runt 300pers där båda dagarna så det var hyffsat lugnt och skönt ändå.

Nu (eftersom klockan är efter 00.00 så är det äntligen en ny vecka på G. Ny vecka = nya möjligheter ju!! Ska försöka ta tag i min träning igen, har varit lite på latsidan på den fronten så nu får det vara nog med det tycker jag.

Funderade på om man skulle göra något slags schema. Inte för att jag vet om jag kommer att hålla det men det är ju iaf något typ! :)

Måndag
  • Simmning (minst 700meter)         AVKLARAT
  • Promenix med Sally (30min)         AVKLARAT
Tisdag
  • Cykla (12km)
  • Promenix med Sally (30min)
Onsdag
  • LEDIG
Torsdag
  • Simmnig (minst 1000meter)
  • Promenix med Sally (30min)
  • Promenix (6km)
Fredag
  • Cykla (12km)
  • Promenix med Sally (30min)
Lördag
  • LEDIG
Söndag
  • en liten promenix...
Tror ju inte att det kommer att hålla men man kan vell alltid ha förhoppningar va? Mycket av detta beror ju på vädret också! För Cyckelturen på 12km och promenixen på 6km är ju ända fram och tillbaka tillstan (12km) och ena gången. Målet är -1kg på denna vecka...måste ju försöka nu innan sista april veckan ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0