I morrn...

Har haft en ganska mysig dag idag. Började med en rejäl sovmorgon ända till klockan 11. *så skönt* Sen fick jag skjuss ner till stan.

Sen var det dags att gå ut med Sally och vi var ute i det fina vädret i en halvtimme! Tjejen skuttar runt och vill helst inte gå i alla vattenpölar som nu på våren bildas lite varstans.

Väl hemma har jag bara tagit det lugnt och suttit framför datorn en LÅÅÅNG stund.

I morrn har jag bestämt med T att hon och jag skall åka till badhuset och simma tillsammans. Kul att få någon med sig tycker jag! "Tidigt" blir det, redan 9.35 går bussen och straxt efter 10 hoppar vi i plurret för att simma, blir säkerten och annan tur till bubbelpolen och bastun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0