Uppsala!!

Ja, snart är det äntligen dags att åka till sista april! Mycket måste förberedas och mycket ska fixas, har lagt i ordning en del som jag ska ha med mig och det börjar bli liite nervigt. Vad ska man ha på sig? Vad blir det för väder? osv...

Kommer säkerligen bli en del grillat och funderar på att prova kycklingfilé, SÅ tråkigt att bara grilla korv så varför inte något nytt?? Eller ska man köpa ett sådant där "färdigt" grillspett?

Det är också tal om att gå till Fyrishov så det är vell ganska bra om jag tar med mig badkläder kanske? För näck tänker jag ju inte bada! :)

Hur som helst så ska det bli jätteroligt och jag längtar ju redan SÅ mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0