Photoshoppat liite...

ÄLSKAR att pyssla och ändra med kort som man har knäppt! Här har jag använt mig utav programmet Photoshop Elements 5,0 men brukar också använda CS2. Bereor mycket på vilken dator man sitter vid...

Har egentligen inte gjort så avancerade saker. På fotot till vänster längst ner har jag bytt färg på toppen, ögonen och slingan i håret. Försökt att släta ut huden (inte mycket, gillar att det ser mera naturligt ut). Har även "lagt till" lite mera mascara och bytt färg på läpparna (lite ljusare nyans). Jo passade på att ta bort lite fräknar också!

...och till höger har jag bara lagt på (från "After") ett filter så ljuset ändrades i bilden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0