Work it!!

Ja, vad ska man säga en dag som denna? Har jobbat hela dagen känns det som. Började ju 7.30 på "HT" och jobbade till klockan var 11.00.......ungefär 5minuter innan jag skulle gå från kontoret så ringde deras telefon...och det var till lilla MIG! Bemanningen undrade om jag ville jobba kvällen (15.30 -21.00) på samma ställe och eftersom man vill ha så många timmar i månaden som möjligt så tackade man ju inte nej naturligtvis! Efter nån timme igen så fick jag ett SMS på mobilen : Vill du jobba i morgon (torsdag) kväll också?   *tjohoo*

Det är så himla kul! Först blir man inkastad (tror att det vart istället för den där dubbelbokningen) och sen får man bara mer och mer timmar! *fett nice* Såg dessutom på nätet (där vi vikarier får fylla i våran tillgänglighet) att de hade uppdaterat så att det nya området även ingår nu i min "kompetens". Yeah!

Så mellan dagens två pass så hann jag med en sväng till badhuset med Ti också! Skönt att få simma av sig lite grand. Det vart inte så långt idag...kan gissa på att det vart 600meter ungefär iaf. Kännde av mitt knä så det var ingen idé att köra för fullt liksom. Självklart vart det bubblor också! formligen ÄLSKAR att bubbla!! Så skönt att avsluta så....kroppen blir mjukare på någe vis. Kanske man skulle sticka ner knäna i bubbelpoolen innan man börjar att simma? Skulle bli på tok för kallt eftersom bubbelpoolen är MYCKET varmare än den "vanliga" bassängen...

Dagens ledord:  JOBB, matlåda, SImma, kräksjukan

Blir tyvärr inga bilder idg heller. Sitter i datorrummet och ORKAR bara inte gå in i sovrummet och hämta varesig kameran eller den externa! Jag vet att jag är extremt slö ibland....men jag erkänner, och då får man faktiskt villkorligt!! *hihi*

Nej nu är det dags att sova tror jag! I morrn är det Sally vid typ 13.15 och jobb 14.30-21.00 som står på scemat! Ska ta en ordentlig sovmorgon! *skööönt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0